Arduino Günlükleri | Giriş

  

   Bugün düşündün danışdım... :) Arduino öğrenmeye karar verdim. Bu öğrenme aşamalarımı da sizlerle paylaşmak istiyorum. Böylece bu paylaşımları Arduino Günlükleri adı altında sizlerle paylaşacağım. Bu paylaşımlarda sizler benim Arduino öğrenme aşamalarımı göreceksiniz. Aynı zamanda öğrenme aşamalarındaki zorlukları, kaynakları, yazıları da sizinle paylaşıp başka arkadaşlarımız için de bir yol haritası oluşturmak istiyorum.

 Her günün sonunda öğrendiğim bilgileri notlar halinde sizlerle paylaşıcam. 
Şimdi Arduino neyin nesidir? Ne işe yarar? gibi soruları bu işe atılıyorsak az da olsa cevaplayabiliriz. Ama Arduino hakkında kafamızda şimşeklerin çakmasını ve ne olduğunu tam anlamıyla anlamak için benim de başlangıç için Arduino kurucuların ağzından Arduino belgeselini izlemenizi tavsiye ediyorum.   



Evet... Arduino hakkında biraz önbilgiden sonra bize bu bilgileri biryerden öğreneceğimiz kaynak lazım. İnternet üzerinden yaptığım araştırmalar üzerine o kadar kaynak sıkıntısı çekmiyoruz. arduinoturkiye.com adlı siteden sorularımıza cevaplar bulabiliriz. Böyle bir platform gerçekten öğrenmeye başlayan biri için çok değerli bir yer. Lafı uzatmadan faydalanacağım kaynakları sizlerle paylaşmak istiyorum.



  • Coşkun Taşdemir'in yazdığı Arduino kitabını satın alabilirsiniz. Açıkça söylemek gerekirse ben satın almadım ama düşünmüyor da değilim. Kitaba buradan ulaşabilirsiniz.
  • Yine Coşkun Taşdemir'in Arduino seminerleri benim için gerçekten çok faydası olacağını düşündüğüm asıl kaynak. 5 video luk güzel bir seminer öğrenmeye buradan başlamayı düşünüyorum. Seminerlere ulaşmak için buraya tıklayın.
  • Başka bir kaynak ise ElektroPort adlı siteden paylışımlarda bulunan Emre Arslan adlı kullanıcının Arduino dersleri. Bu kişinin dersleri yaklaşık 7 bölümden oluşuyor ama devamı gelebilir. Bu kişinin yazılarına da buradan ulaşabilirsiniz.
  • Ömer Faruk Şanlıalp adlı youtube kullanıcısının videoları. Videolara buradan ulaşabilirsiniz.
   Şimdilik ben Arduino öğrenmeye bu kaynaklardan yararlanarak başlıyacağım. Evet en azında bir başlangıç yaptığımızı düşünüyorum. Diğer Arduino Günlüklerinde görüşmek üzere....

Yorumlar

Popüler Yayınlar